subscribe

Search a post

28 July 2017

Bright and Colourful in Havana, Cuba


Colourful 
adjective  col·or·ful  \ˈkə-lər-fəl\

As I was packing for Cuba, all I could think of was how enthusiast I was to bring so many colourful clothes to this country! Wearing bright colours has such a great effect on my mood even know I am usually one to play safe and rock my neutrals most of the times when I'm in London or Paris. Therefore, travelling to tropical countries also resonate like a well deserved break from my city uniform and a time to dare to be more daring.
Alors que je faisais ma valise pour Cuba, tout ce que j'avais en tete était a quel point est-ce que j'étais enthousiaste d'amener autant de vêtements colorés dans ce pays! Porter des couleurs vives a toujours un tel effet sur mon humeur bien que je sois habituellement de l'une qui joue au quotidien la carte de la sécurité et porte des couleurs neutres la plupart du temps a Londres et a Paris. C'est pourquoi le fait de voyager dans des endroits tropicaux résonne en moi comme un break bien mérité de mon uniforme de citadine et un temps d'oser se montrer plus audacieuse.


The jumpsuit that I'm wearing here had quit its effect when I posted a photo of this outfit on Instagram. I received a whole lot of messages asking me where I purchased it and my response surprised more than one!
La combinaison que je porte ici a eu son petit effet lorsque j'ai posté une photo dans cette tenue sur Instagram. J'ai reçu tout un tas de messages me demandant où est-ce que je l'avais acheté et ma réponse en a surprise plus d'une!

The jumpsuit is from the range 'Parisian' which is sold in most New Look stores and on their official website. Unfortunately it is now completely sold out but they do have similar pieces available such as this navy floral jumpsuit and this red floral maxi dress.
La combinaison vient de la gamme 'Parisian' qui est vendue dans la plupart des magasins New Look et sur le site officiel. Malheureusement, leur stock est maintenant complètement epuisé mais ils ont des pièces assez similaires toujours disponible tels que cette combinaison a fleurs bleu marine et cette maxi robe rouge au motif floral.










SaveSave
SaveSaveSaveSave

Connect with me

Back to Top