subscribe

My fashion, beauty and home selection of the moment

Search a post

18 December 2016

Rouge Vif : The Red Pleated Skirt


Vibrant
adjective  vi·brant  \-brənt\



My wardrobe comes in a very simple and cohesive colour palette based of neutrals and I believe that it does represent very well my personality. However, I do enjoy sometimes to play with more vibrant colours that I can easily match and mix with the versatile key pieces that I already own and incorporate them, somehow, into my colour palette. 
Ma garde-robe se décline en une palette de couleur très simple et cohésive faite a base de couleurs neutres. Cependant, j'apprécie jouer de temps en temps avec des couleurs plus vibrantes que je peux facilement assortir avec des pièces clés et versatiles  que je possède deja et donc incorporer ces couleurs vives, d'une certaine manière, a ma palette de couleur.

In today's post I am wearing a lovely H&M pleated skirt that stands as the statement piece of my outfit and elevate the rest of the look without even outshining my gorgeous pair of metallic sandals. 
Dans le billet d'aujourd'hui je porte une ravissante jupe plissée de chez H&M en tant que pièce maitresse de ma tenue et j'ai élevé le reste du look sans faire de l'ombre a ma sublime paire de sandales métallique.







⇣ Pin for later 


Connect with me

Back to Top